wtorek, 9 lipca 2013

1

Dzisiejszy piękny, wakacyjny dzień postanowiłam poświęcić wielkiej rewolucji w mojej szafie. Skupiłam się głównie na posortowaniu ciuchów. Jak to bywa przy takich porządkach znalazłam kilka skarbów. Przy niektórych z nich w mojej głowie zrodziły się pomysły do małych przeróbek. Niekiedy kończyło się to sukcesem, a w gorszym przypadku ciuchy nadawały się jedynie do wyrzucenia, ale tak to jest, że człowiek uczy się na błędach:)) Dzisiaj nie umieszczę zdjęć po przerabianych ubrań(,głównie były to krótkie spodenki), ponieważ aparat odmówił mi posłuszeństwa...


A jak to jest u Was? Często przerabiacie ciuchy, np widząc coś ciekawego w sieciówkach, a macie świadomość, że budżet nie koniecznie pozwala Wam na kupno nowej rzeczy?


Inspiracje:
















                                                                                                                                   Jude

14 komentarzy:

  1. amazing shorts! Want them all!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne :O

    Co myślisz o wspólnej obserwacji? :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Te azteckie spodenki są cudowne! I te z drugiego zdjęcia, istne cudeńka! No i pierwsze, ale moje musiałyby być w innym kolorze, bo od razu bym je ubrudziła :p

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też sama przerabiam niektóre ciuszki i czasami też kończy się to wyrzuceniem czegoś, ale na szczęście sporadycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne szorty!:))
    ja dość często przeglądam moją szafę i pozbywam się albo przerabiam coś co leży dawno zapomniane;)

    dziękuję za miły komentarz;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciezko jest mi pozbywac sie rzeczy ale czasami trzeba;) Obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam przerabiać rzeczy i nadawać im drugie życie, poza tym zawsze rozpiera mnie duma kiedy ktoś pochwali rzecz która sama zrobiła lub którą przerobiłam, kiedy ktoś chwali rzeczy które kupiłam nie czuję aż takiej satysfakcji

    OdpowiedzUsuń
  8. Przerabianie ciuchów jest fajna, ale ja zawsze się boję, że raczej po przeróbce ubranie będzie nadawało się tylko do wyrzucenia. Dlatego uwielbiam kupować w sh, tam można znaleźć dosłownie wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam spodenki z wysokim stanem!!

    OdpowiedzUsuń